„De ce bei pe viaţa mea?”

Decembrie 19, 2007 at 10:39 am Lasă un comentariu

Este titlul unei postări mai vechi ale unei fete. Mi se pare foarte tare şi asta pentru că sună cu impact pentru orice prostie am vrea să facem, aparent fără să conştientizăm că purtarea noastră nu are cum să nu afecteze pe nimeni, cu atât mai mult în cazul unui accident sau a unei comportări abuzive, care vedem mereu că se poate lăsa chiar cu crime.

„De ce fumezi pe viaţa mea?” „De ce înjuri pe viaţa mea?” „De ce jigneşti pe viaţa mea?” „De ce eşti indiferent pe viaţa mea?” „etc”

Entry filed under: diverse. Tags: .

IAHVEH Stiutorii gandurilor si faptelor mele

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


