IAHVEH

Decembrie 19, 2007 at 10:33 am Lasă un comentariu

De curând am vizionat câteva momente dintr-o emisiune de la TvRM, în care mi-a fost descoperită o chestiune pâna atunci insignifiantă pentru mine: când trimişii Sinedriului au spus în grădina Ghetsimani că pe Iisus Îl caută şi Dânsul a răspuns: „Eu sunt” – ei dând înapoi şi chiar căzând jos – de fapt a spus numele lui Dumnezeu: „Eu sunt (Cel ce sunt)”! Prin urmare ei nu s-au înspăimântat doar pentru că Îl ştiau drept o Persoană, deosebită şi foarte respectată în popor, ci şi pentru că Îşi spusese pe numele descoperit de Dumnezeu lui Sfântului Profet Moise. (Ieşire 3, 14)

Parcă văd cu ochii minţii acel moment un pic mai limpede acum!

Entry filed under: diverse. Tags: .

Preotia si… sida „De ce bei pe viaţa mea?”

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


