Stiutorii gandurilor si faptelor mele

Decembrie 19, 2007 at 10:47 am 2 comentarii

Pr. Necula şi Serafim

Pr. Conf. Dr. Constantin Valer Necula, Omiletică şi Catehetică, Facultatea de Teologie „Andrei Şaguna” Sibiu

Ierom. Serafim Caiea, stareţ, Mănăstirea „Negru Vodă”, Câmpulung Muscel

Îmi sunt foarte dragi! Mă formează prin viaţa şi înţelepciunea lor!

Vă mulţumesc şi vă iubesc!

(P.S. Când a murit părintele Ion Bria, părintele Necula mi-a spus – parafrazez: Mă bucur că i-am arătat şi i-am împărtăşit că-l iubesc mai de mult, nu acum când se înghesuie oricine a i se da ucenic!)

Entry filed under: preotie. Tags: .

„De ce bei pe viaţa mea?” Ce vedeţi?

2 comentarii Add your own

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Decembrie 2007
L M M M V S D
« Noi   Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


