Monologul lui Dumnezeu… catre o studenta

August 19, 2008 at 7:55 am Lasă un comentariu

Scris mai de mult: „De dimineata, abia am asteptat sa te trezesti, pt ca sa ne reluam in sfarsit si noi dialogul, dar te-ai grabit sa-ti consulti “garderoba” pentru defilarea de la faculta!
Ce era sa fac?! Te-am vegheat pana acolo si am consatatat ca te-ai prins in cateva discutii, dintre care doar cu Gina ai si tras o concluzie pozitiva. In rest mai mult barfeala si interfete!!
Maicuta mea, al carei acoperamant Biserica il praznuieste astazi, Ma indeamna sa am in continuare rabdare cu tine, ca nu esti un om rauintentionat, ci doar insuficient de satisfacut de propriile realizari si, totusi, inca nepretuit pe masura!
Ai zis la un moment dat: “Doamne fereste!”. Sunt aici mereu, tu cam pleci! Te cam intorci dinspre Mine, mai ales cand vrei sa-ti faci de cap, sa-ti umpli timpul cu nimicuri sau sa te distrezi! (Sincer vorbind, ca intotdeauna: Eu v-am facut cu organe genitale ca sa va exprimati dragostea prin dorinta de a avea copii, nu ca sa incurajati sugativa asta de patima!)
Ai mers apoi la “un suc” si ai vazut un tip destul de fain! Adu-Mi aminte sa iti spun o poveste adevarata diseara pe tema asta!
E toamna! O perioada propice atat meditatiei – dar tu mai mult te pierzi in ganduri, cat mai cu seama conceperii de proiecte! Sugestia Mea: la treaba, ca “mai e mult pana departe”!
Acum Ma citesti… restul depinde de tine!
P.S. Adresa Mea e tot aceeasi: Strada Rugaciunii, Fara Numar, Oriunde, cod nemaivazut.”

Entry filed under: personale, scolare. Tags: .

Costum popular de Muscel (3) Stiutorii gandurilor si faptelor mele (2)

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


August 2008
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


