Trandafirul sotiei

Ianuarie 8, 2009 at 2:16 pm 3 comentarii

trandafiri1Mi-am facut un obicei, zic eu frumos, ca in fiecare luna, in ziua de 8, ziua cununiei noastre, sa-i ofer Dianei un trandafir. Este floarea ei preferata si caut sa fie de regula rosu catifelat.

Dar azi am uitat, desi am fost la scoala si la biserica! Asta cu atat mai mult cu cat azi este un an si jumatate de la nunta!

Incerc sa ma revansez acum si sa ii reinnoiesc declaratia mea de dragoste printr-un gand bun!

„Cât de dulce, când dezmierzi, eşti tu sora mea mireasă; şi mai dulce decât vinul este mângâierea ta. şi mireasma ta plăcută este mai presus de orice mir. ”

Cantarea Cantarilor 4, 10

Entry filed under: diverse.

Noi, la început de 2009 Rugăciune pentru pruncul purtat în pântece

3 comentarii Add your own

  • 1. maria  |  Ianuarie 18, 2009 la 1:28 pm

    Ma bucur din tot sufletul meu ca in lumea asta mai exista si familii incununate de binecuvantarea lui Dumnezeu! Nu sunt eu in masura sa spun, ca sunt pacatoasa, insa Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va ajute sa fiti asa pana la capat!

    Răspunde
  • 2. georgescu sorin  |  Ianuarie 19, 2009 la 7:04 pm

    Am descoperit si eu blogul sfintiei vostre, si ma bucur nespus! E drept,nu eu l-am descoperit, ci sotia mea Andreea (sminchy.wordpress.com/blog de suflet).Ma bucur si multumesc Domnului ca mai sunt repere,ca mai sunt familii crestine, ca mai sunt preoti intregi, si nu pe jumatate. Sunteti o pata de culoare in oras, si, ce e mai important, in seminar. Poate atitudinea dvs normala pt un preot, putin anormala pt multi, va pune cel putin pe ganduri si pe alti preoti. Va rog sa ma iertati, pt ca in seminar, de multe ori, am fost nesimtit. Regret! Dumnezeu sa va ajute si sa va intareasca! Ah! Trebuie sa va fac o marturisire: sunt absolut indragostit de duhovnicul dvs, parintele Necula.

    Răspunde
    • 3. pr. ciprian  |  Ianuarie 19, 2009 la 7:49 pm

      Sa fiti binecuvantati dragii mei! Chiar ma straduiesc sa fiu ok, de cand ma sti, desi era destul de greu sa intelegeti stilul inca de pe atunci! Eram si ma simteam uneori ca un extraterestru si nu treceam usor acele zile! Dar ma bucur sa aflu ca poate un cuvant sau un gest sau simpla mea prezenta va impulsionat spre bine! Cat despre preotie incerc sa implinesc eu mai intai ceea ce va spuneam voua si asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu, Arhiereul cel vesnic, caci mai e mult – mult pana la starea de barbat desavarsit!

      Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


