Rugăcinea femeii însărcinate, chinuită de gândul avortului

Ianuarie 18, 2009 at 6:13 pm Lasă un comentariu

Doamne, Tu ai binecuvântat femeile ca să nască. Acum sunt şi eu însărcinată, icon-abortiondar soţul cere să avortez, deasemenea mulţi din cei care mă cunosc şi chiar cugetul meu uneori mă împinge spre acest păcat. Intăreşte, Milostive, sufletul meu, pazeşte rodul pântecelui meu, depărtează de la mine deznădejdea şi înmoaie inima soţului meu şi acelor care îmi vor răul. Amin. gravida

 

http://www.avort-sarcina.ro/ro/despre_noi.htm

 

http://www.provita.ro/index.php/legaturi-utile/43-link-uri-romanesti

Rugăciune de pocăinţă pentru avorturile făcute

Mulţumesc Ţie, Doamne, că deşi târziu, am înţeles păcatul greu al omorârii de prunci. Imina mea plânge pentru sufletele pruncilor mei nenăscuţi şi nu am nici îndreptăţire, nici mângâiere, nici linişte. Nu mă lăsa in deznădejde, ci primeşte lacrimile mele ca să ispaşesc in parte păcatul acesta greu şi primeşte tânguirile şi lacrimile mele de pocăinţă. Amin. Iisus-si-copiii-avortatiIisus-si-un-copilas-avortaticoana-avort

 

 

Rugăciune preluată din cartea ”Familia ortodoxă”, de pr. Evgheni Şestun, Editura Cartea Ortodoxa, Bucureşti, 2005 şi culeasă de soţia mea, Diana Georgiana Dragomir.

Entry filed under: rugaciuni.

Rugăciune pentru naştere uşoară RUGĂCIUNE PENTRU ALĂPTAREA COPILULUI

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Ianuarie 2009
L M M M V S D
« Dec   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


