„Marea – ne chemă la ea…”

Iulie 29, 2009 at 6:47 pm 6 comentarii

Este refrenul unei melodii de acum câţiva ani…

Iată câteva ipostaze ale prezenţei noastre acolo din zilele trecute:

umbra preotului

Diana, Serafim, Mira si Flaviu

Diana si Serafim

Serafim si bmwul lui

la plimbare

Biserica din Neptun

Serafim la umbră

Serafim la soare

o delicatete: pepene, inghetata si frisca

tata si baiatul

mama si baiatul

noi 4

in tren

faracuvinte

Entry filed under: diverse, personale. Tags: .

Biserica din Neptun, Litoral Revederea promoţiei mele de la Seminar (imagini)

6 comentarii Add your own

  • 1. manuela  |  August 10, 2009 la 5:02 pm

    De ce ii cheama marea chiar si pe preoti la ea? De ce?

    Răspunde
    • 2. pr. ciprian  |  August 12, 2009 la 7:45 pm

      Pentru ca e o parte foarte frumoasa din creatia lui Dumnezeu, care merita din cand in cand vazuta. Nu neaparat scaldata, ci doar vazuta! Respirata! Cum am facut si eu! Canonul ne interzice sa facem baie in public, dar nu si familiei noastre!

      Răspunde
  • 3. manuela  |  August 18, 2009 la 8:18 am

    Eu cred ca dorinta ei ascunsa este sa aiba si ea ursii ei. De ce doar Racadaul Brasovului sa aiba ursi la care sa se uite lumea?

    Foarte deosebita prima poza. Sa ne impartasesti si noua parinte cu ce noi cugetari si meditatii te-ai intors de la mare (ganduri mari de la mare, sau ganduri smerite de la mare…), ca nu se poate sa nu te fi intors cu suveniruri de-astea de pe-acolo. Mie mi se pare marea un spatiu anume conceput pentru meditatie asupra vietii si infinitului (si asupra pastoririi turmei in cazul ganditorului din prima poza).

    Răspunde
  • 4. manuela  |  August 21, 2009 la 10:42 am

    Stim ca preotia de har implica trei puteri: conducatoare, invatatoreasca, sfintitoare. Oare umbra preotului mosteneste vreuna din aceste puteri?
    (Intrebari care mi-au venit mie in cap uitandu-ma la prima fotografie:)

    Răspunde
    • 5. pr. ciprian  |  August 28, 2009 la 4:54 am

      Daca ne gandim la faptul ca m-am straduit sa ma port la mare ca un preot din canoane, „umbra” le are pe toate trei, prin exemplul dat.

      Răspunde
  • 6. manuela  |  August 21, 2009 la 10:51 am

    Sau poate are (si) alte puteri?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Iulie 2009
L M M M V S D
« Iun   Aug »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


