Revederea promoţiei mele de la Seminar (imagini)

August 3, 2009 at 7:51 pm 9 comentarii

ÎPS Calinic în Biserica Flămânda, Clung

ÎPS Calinic Argatu, Arhiepiscopul Argeşului şi Muscelului în Biserica „Adormirea Maicii Domnului” de pe dealul Flămânda din Câmpulung Muscel, primul nostru paraclis.

Preacucernici profesori şi colegi

Soborul Preacucernicilor profesori şi colegi (din depărtare în apropiere): Pr. Marian Diniţoiu – greacă, Pr. Vasile Miloiu – slujitor, Pr. Ion Libianu – muzică psaltică, Pr. Eugen Nicolae Matei – protoriereu, diriginte, liturgică, pastorală, formare duhovnicească, Pr. Daniel Apostoiu – Pietroasele, Buzău şi eu.

ÎPS Calinic şi PC Protoiereu Eugen Matei

Preacucernici profesori şi colegi2

Parastas pt profesorii adormiţi

Am săvârşit şi un parastas pentru profesorii adormiţi ai generaţiei noastre: Mărgărit Niculescu – istorie, Ion Popescu Argeşel – director Colegiul Carol I, Dumitru Ungureanu – fizică, Horia Ernest Radu – mate şi Eugen Boriga – istorie. Dumnezeu să-i ierte! 

Prezidiul dascălilor noştri

Prezidiul dascălilor noştri: dl Eugeniu Bercu – muzică liniară, fost director al Colegiului Carol I şi actual director al Şcolii de muzică, pr. Ion Cojocaru – dogmatică, Noul Testament, actualul director al Seminarului, pr. Eugen Matei – protoriereu, ÎPS Calinic Argatu, dna Aurora Maria Dina – latină, diriginte, pr. Ion Libianu – muzică psaltică

Citirea catalogului1

Două aspecte din timpul străgării catalogului

Citirea catalogului2

cââiva distinşi profesori

La masă, într-un restaurant din Câmpulung, am depănat alte şi alte amintiri împreună cu distinşii noştri îndrumători. Vă Mulţumim şi vă dorim Sănătate şi Mântuire!

P.S.: Fotografiile au fost realizate de dna preoteasă Diana Ioana Ţuţuianu, căreia îi mulţumim deasemenea!

Entry filed under: diverse, personale, preotie. Tags: .

„Marea – ne chemă la ea…” Vineri, Conferinţa Pr. Vasile Gavrilă la Clung Muscel

9 comentarii Add your own

  • 1. Ion  |  Februarie 8, 2012 la 4:53 am

    Felicitari pentru postare.Subsemnatul am absolvit Carol I din Campulung ca invatator,promotia 1987,am cunoscut acesti dascali minunati.Dl.Bercu ,excelent indrumator in ale muzicii si orchestratiei, dl.Margarit Niculescu, istoricul nostalgic si patriot care ne ruga sa-i cantam ,,Desteapta-te, romane,,.L-am condus acasa de mai multe ori intr-o iarna caci se deplasa greu in ultimii ani.Imi arata colectiile de ziare vechi si ma servea cu visinata.Imi povestea tot drumul despre Ion Mihalache, Bratieni, Maniu si despre schimbarea lucrurilor in Romania pe care el de atunci o astepta si o prevedea. Pacat ca acest om a fost rapit dintre noi asa repede inainte de a apuca sa ne lase o opera.Ramane samanta invataturilor sale ce a rodit in noi.
    Ion Talvanoiu, Asociatia Culturala,,Memoria Oltului,,

    Răspunde
    • 2. pr. ciprian  |  Februarie 17, 2012 la 7:52 am

      L-am cunoscut si noi pe dl profesor Margarit si-l pomenesc intre profesorii nostri adormiti intre timp: dl Horia Ernest Radu de mate, dl Eugen Boriga de istorie si dl Dumitru Ungureanu de fizica. Am ramas de la dansul cu un chip de aristocrat smerit si cu invitatia de a ne face rost de Istoria religiilor lui Eliade, pe care am si luat-o atunci din oras. Acum mai vine pe la mine pe la biserica din cand in cand fata dlui cu nepotul. Sa fiti binecuvantat!

      Răspunde
  • 3. inv  |  Mai 28, 2012 la 3:27 pm

    Ati uitat sa amintiti tocmai de domnul director, D-l Dascalu,

    Răspunde
    • 4. pr. ciprian  |  Mai 30, 2012 la 11:26 am

      Nu il cunosc, poate o fi fost inainte de noi! Vestitul Dascalu al Colegiului carol nu mai era cand am fost noi elevi…

      Răspunde
  • 5. ion  |  August 16, 2013 la 2:48 pm

    Cand va mai intalniti cu fata d/lui Niculescu Margarit (eu stiu ca avea un fiu), va rog sa/i transmiteti ca vreau sa fac o evocare a profesorului meu in revista mea si o rog sa/mi trimita cateva fotografii si un text despre viata profesorului care din cate cunosc era slatinean sau a studiat la Slatina la Liceul Radu Greceanu. Le astept cu emotie si mare drag la adresa de mail tilvanoiu.ionel@yahoo.com.
    Numai bine.

    Răspunde
  • 6. Robert Radu  |  Ianuarie 2, 2014 la 9:17 pm

    Felicitari pt postare! Sunt baiatul d-lui prof de mate, Radu Horia Ernest si azi era ziua lui. Am dat o cautare pe Google si asa am dat de postare. Ma bucur enorm ca nu i-ati uitat! Ii stiu pe toti mentionati, Dumnezeu sa-i odihneasca! Cat despre tata, imi lipseste enorm, din pacate nu prea mai am cu cine sa vorbesc despre el! Numai bine!

    Răspunde
    • 7. pr. ciprian  |  Ianuarie 13, 2014 la 11:52 pm

      Desi parea un profesor dur, (asta pentru ca noi nu prea invatam nici minimul de ni-l cerea…), am pentru totdeauna chipul sau foarte stapan pe sine, fara sa fie respingator, un profesionist, fara sa fie mandru, ci doar ironic uneori. Eu m-as bucura sa public in revista parohiala un articol – gand despre dumnealui scris de dvs, care apoi sa fie preluat la sfarsitul anului si in revista Colegiului. Cand ne puteti scrie cate randuri simtiti dvs, va rrog sa mi le trimiteti cu o fotografie – doua. Dumnezeu sa-l ierte! Va doresc un an binecuvantat!

      Răspunde
      • 8. un fost elev din generatia 2001  |  August 16, 2014 la 1:20 am

        Pr. Ciprian , nu va stiu persoanal insa am invatat in cam aceeasi perioada , eu la ultimul etaj , dumneavoastra la penultimul :)) Am dormit o perioada lungă si in camera cea mare din spate cu 34 de colegi si in internatul nou , prima camera pe stânga după baie :p
        Am fost un elev mediocru , insa amintirile mele de la acest seminar sunt prea puternice in minte , frumoase in asa de tare incat in urma cu 6 ani când am revenit acolo am plâns fără oprire . Am plecat mult prea devreme din seminar ptr ca nu puteam face fata financiar acestei scoli si am lăsat in urma mea copilăria , orele de muzica cu d-ul prof. Bercu , orele cu d-na prof . Borcan de latina s.a.m.d. iar azi as vrea si as da toti banii pe care ii am sa pot macar o zi sa pot fi iar elevul acelui seminar . Am de gand când vin in Romania in septembrie sa ma duc acolo la noi la scoala si sa mai revăd acele clădiri chiar daca stiu ca acest lucru îmi va provoca emotii puternice , chiar daca voi plânge si voi rememora cele mai frumoase clipe din viata , alte nu am !

      • 9. pr. ciprian  |  Septembrie 28, 2014 la 9:36 pm

        Doamne ajuta! Iertare pt intarzierea dialogului! Sunt bucuros ca v-ati adus aminte de mine si cred ca si eu mi-as aminti daca v-as vedea. Intr-adevar, experienta seminarului in general, a acelor vremuri in special ramane deosebita. Poate ati fost in septembrie si l-ati revazut, desi mult schimbat, tehnic in bine, educational nadajduiesc tot asa. Nu mai e acelasi farmec, pt ca nu mai sunt decat cativa oameni de atunci, iar ambianta are alt miros, de vopsea,nu de dusumea. Dar ideea de disciplina in viata si de orientare duhovniceasca in viata ne-a intrat cred ca tuturor la inima. Sa fiti binecuvantat si va astept, te astept oricand si la bis fundeni pt a ne revedea.

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


August 2009
L M M M V S D
« Iul   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


