La Mulţi Ani! fraţi români

Noiembrie 30, 2009 at 7:32 pm Lasă un comentariu

Ne va întreba Dumnezeu ce am făcut cu ţara în care ne-a dăruit să ne naştem şi să trăim? Dar cum i-am tratat pe semenii români? Dacă ne-am rugat măcar pentru ei, pentru conducători de „Doamne ajută!” şi duhovniceşti şi civili? Eu cred că DA! Şi dacă e aşa, e cam bai, că ne cam disturgem ţata prin furt şi indiferenţă, iar neamul prin păcate de tot felul şi avort, în mod special, vaccinuri peste vaccinuri şi mâncăruri proaste!

Şă ne schimbăm atitudinea, ca să şi-o schimbe şi Dumnezeu faţă de noi! Este datoria fiecăruia să nu ne putrezim firea, ca să împuţim şi întregul neam.

Altfel, este ziua noastră, a celor ce mai simţim dragoste cât de cât adevărată de România şi românii ei, motiv pentru care vă urez şi eu tuturor La Mulţi Ani! plini de har pentru rugăciune, pentru luminarea minţii şi a inimii şi pentru înfruntarea andreieşte, adică bărbăteşte, cu tărie, a impulsurilor păcătoase!

Am gasit această hartă ce mi se parte foarte reuşită la paulierco.ro

Entry filed under: diverse, personale.

Părintele Ion Stoica a conferenţiat la Clung Muscel Pr. Vasile Sorescu a fost la Câmpulung

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Noiembrie 2009
L M M M V S D
« Oct   Dec »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox


