Biserica din Neptun, Litoral

iulie 29, 2009 at 5:02 pm 4 comentarii

Am fost si noi o saptamana la mare, beneficiind de toata dragostea si confortul oferit de admirabili prieteni de familie, care ne-au pus casa lor de vacanta la dispozitie!

A fost frumos, mai ales cand se uita lumea la mine in reverenda ca la ursii din Racadaul Brasovului! Foarte obositor, caci am dorit sa mergem si cu cel mic, dar frumos!

Am ajuns si la biserica din Neptun, cea care deserveste staiunile Neptun, Olimp, Cap Aurora si Saturn.

Biserica din Neptun - vedere nord

Are hramul „Adormirii Maicii Domnului” si este in constructie de ceva ani! Fiind mare, ca o catedrala, lucrarile merg greu, caci banii nu mai vin mai agale.

Biserica Neptun - intrare

Preot paroh este parintele Gheorghe Calin. Din pacate nu am slujit acolo, pentru ca duminica a plouat, iar eu nu aveam cu ce sa ajung fara a ma face moci. (Am fost la mare cu maxi-taxi si ne-am intros cu trenul.) Dar ii multumesc parintelui pe calea aceasta pentru toata disponibilitatea! Am slujit sambata la un botez, ca dascal, ca nu avea pe moment.

Biserica Neptun - interior

Biserica din Neptun - cruce

Biserica din neptun - aghiasmatar

Biserica Neptun - clopotnita

Iarna, cand este prea frig si vin oricum mai putini oameni, din spusele parintelui, slujeste la un parter de blog, unde a amenajat o capela, cand a fost numit in aceasta parohie si pana la inceperea lucrarilor bisericii propriu-zise. Am vazut-o si eu pe dinafara.

Biserica din Neptun - capela de iarna

Biserica din Neptun - capela

Entry filed under: liturgice, personale.

Cură de Dan Puric „Marea – ne chemă la ea…”

4 comentarii Add your own

  • 1. poetapoetae  |  august 2, 2009 la 8:01 pm

    Curajos parintele asta, dar daca nu ar fi asa, nu l-as mai recunoaste de prieten!
    Va pup, dragilor!

    Răspunde
  • 2. Nedelcu Silviu - Constantin  |  mai 22, 2010 la 10:37 am

    Numele Părintelui nu este Gheorghe Călin ci Călin Gelu Cezar. http://www.hotnews.ro/stiri-presa_regionala_arhiva-1735438-nunta-laviniei-sandru-salvat-turismul-din-neptun.htm

    Răspunde
  • 3. mihaela  |  iulie 21, 2010 la 7:09 am

    biserica aceasta este deosebita si asta pentru ca bunul dumnezeu si maica noastra lucreaz prin sfinti parinti care sunt imbracat de harul divin si nu spun asta asa pur si simplu, am fost acolo am fost la slujba de duminica am fost acolo la vecernie luni pt sf ilie si cu adevar va spun sf duh prin sfinti pariniti viaza in noi,merita sa ajungeti acolo o sa simtiti prezenta tatlui si ocrotirea mamei. amin

    Răspunde
  • 4. doina tinta  |  noiembrie 15, 2012 la 9:52 pm

    a crescut cu frica de dumnezeu acest bun parinte,este un parinte cu har ,cu frica de bunul dumnezeu
    ,cu multa credinta .atit el cit si parintii lui
    sa le dea dumnezeu multa sanatate si putere de a sluji mai departe,sa aduca liniste sufleteasca la tot ortodoxul asa cum mi_a adus si fam, mele.locuiesc in constanta am o locuinta noua si trebuie sfintita ,tare mult mi_as dori sa poata veni sa mi_o sfinteasca .doamne ajuta

    .

    Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


iulie 2009
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Rev. „Familia ortodoxa”

Categorii

Ciprian Mihail si Georgiana Diana

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Serafim Stefan

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Veronica Antonia

<Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Ilinca – Paulina

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Calendarul Ortodox